Kızlar bebgim 2 aylık olcak 2 gün sonra . Bütün gün uyusun demiyorum ama gün içinde 10 dakka uyuyor uyanıyor bütün gün bu şekilde aksam ediyoruz o 10 dakka da da ben başındayım. Ne o dinleniyor ne de ben. Var mıdır bir öneriniz doktorumuza da dedim ama o bütün gün uyusun rahat edeyim gibi anladı 😁😁 bu şekilde cocuk uykulu ama dalamiyor derin sonra ağlıyor küçücük çocuk uyumayınca oyalancak biseyi yok ki ne yapayım şaştım kaldım