Merhaba kızlar, bebeğim büyük ihtimalle grip oldu. Gözlerinde sürekli sarı sarı Çapaklar oluşuyor, burnu sürekli sarımsı akıyo ve kuru bi öksürüğümüz var. Ihlamur, keçiboynuzu pekmezi vermeye çalışıyorum ama onları bile zar zor alıyo. Çok huysuz zor yediriyorum. farklı önerileriniz varmı 🙏