Son iki gundur ne yedı, normaldır dıye bılıyrm bazen yaptıkları rahatsız ettıgı ıcın yapması gerekeni tamamen yapmıyor bebısler. Ara ara kızımda da aynısı oluyor oradan bılıyorum. Bu aylarında genelde gece yapmayı bırakır bebekler bır ıkı yapar sonra yapmamaya baslar