Kızlar ya çok üzülüyorum. Kızım 7 aylık daha ve bırakacak heralde emmeyi. Hamileyim 3 aylık. İlk zamanlar tad değişikliğinden ötürü emmek istemedi çok zorladım ağlıyodu ama gezerek bi şekilde emdi geldik buraya. Şimdi sadece ısırıyo bide alt iki dişide var çok acıtıyo. Hiç emmiyo direk ısırıyo bide muzip muzip gülüyo Sütten memelerim acıyo artık ve böyle giderse sütüm kesilecek. Bi önerisi olan varmı sağıp veriyorum mecburen 😔