merveeturk6 Sprial taktıralı bir ay olmadı dün ilişki sonrası kanama oldu bunun sebebini bilen var mı kızlaar hamile kalmak istemiyorum kaymamı oldu hamilelik olabilir mi il dışındaydım doktoruma da gidemiyorum şu an
S_x_w merveeturk6 baya kanamı mı oldu yoksa lekelenme mi? İlk dönem lekelenme yaşanıyor ilişki sonrası hatta durup dururken ama hiç kanamam olmadı şahsen..bir dr danışmakta fayda olabilir
Ozdesmom Deletedmom110 bende de olmuştu ebeye sormuştum çok yoğun değilse ilk üç ay normal demişti. Ama bende adet sonu lekelenme gibi olmuştu yani yoğun değildi. İkinci ay bitti düzeldi artık ilişkide kanama olmuyor