Hanımlar merhaba doğduğundan beri neredeyse bir hırıltı var doktor kontrollerinde ciğerde birşey olmadığı söylendi fakat 2-3 gündür şiddetlendi burnunuda açmaya çalışıyorum sürekli. Emerken çok terliyor gece de başı terliyor kalın giydirmiyorum ama emdiği için çoğu gece yanımda yatıyo ben de bu ara üşüttüm gibi tavsiyeniz ne olur ne yapamam lazım ateşi yok çok şükür hasta olacak diye korkuyorum