Canım baya uygun kalıbı büyük güzel ama şöyle diyim 7,8 saat Bi bezi tutarsan eve taşırıyor benim bebeğim ufak ben 2 saatte bir açıyorum pişik vs yaşamadım sızdırma da. Büyük tede aynı şekil. 16 aylık oğlum 12 saat gece uykusu yapar, onda bile taşma yapmadı sadece çok şişiriyor bunu bütün bezler yapıyor yani ben çok uyuduğu ve zaten uygun olduğu için gece bi kere daha açıyorum artık altını