kerem_imm Kızlar 4 ay 5 gün önce normal doğum yaptım ama bebekle ağda yapmak çok zor. O yüzden tüm vücuduma lazer epilasyon yaptırmaya karar verdim. İyi ve güvenilir bir yer olsun istiyorum. Bi kaç hastane ile görüştüm ama sizin tavsiyeleriniz var mıdır
nura kerem_imm bende yaptırmak istiyorum bölge hastahanesi ile görüştüm sadece ama ordaki eleman 6 aydan sonra baslaman daha iyi olu4 wimdi erken dedi
nura kerem_imm malasef her kes sizi ve çocuğunuzu düşünmüyor para uğrunda gelde yapalım bişey olmaz diyorlar ama benim eski lazer gittiğim yerde de hala erken acele etme dediler