Benimde bu şekildeydi bol su tüketip mümkün oldukca yürümem gerektiğini söyledi doktorum. Dinlediğimde sürekli yükseğe uzattım ayaklarımı yavaş yavaş iniyor ama dediğin gibi su çok önemli. Benin gebelik zehirlenmem vardı 36 no ayaklar 41 numaranın ucuna giriyordu doğurdum yine de hemen gitmedi o ödem ama iniyor endişe etme