Bebeğim 4 ay 11 günlük tam 1 aydır çıldırmak üzereyim. Öyle ağlama krizlerine giriyo ki çocuğumu tanıyamıyorum daha dün öyle bi ağladı ki göğsü titriyodu resmen o kadar korktum ki bayılcak bi şey olcak diye. Ben hayatımda böyle ağlayan bebek görmedim. Ablamın 4 çocuğu da ağlardı durmazdı. Ama bu çocuk bambaşka benim akıllı diye şükrettiğim bebe gitti yerine başka bebe geldi. Bu 4. Ay atağı ne zaman başlıyo ne zaman bitiyo ne kadar sürüyo? Bilen biri yardımcı olabilir mi ?