gns_123 Söyleyin tabi ama yinede bırakın bence. Çünkü burada konuşup söylediğimde sudocremin mantar yaptığını söyleyen anneler oldu benim gibi.
Kızımda çok kullandım sudocrem. Ama oğlum şuan 5 aylık doğduğunda aldım, bez değiştim,deterjan, sabun, şampuan, her şeyi değiştim ama sudocrem sürmeye devam ettim. Geçmedi. Sonra sudocrem kestim sürmedim o gün bugündür mantar olmadı çocuğum. Eski bez deterjan şampuan geri döndüm ayrıca.