HerseyimizAren Kizlae normalde de 3 güne bir yapıyor hep aylık ama bu sefer 5 oldu karni sert değil poposunu uyardım masaj yaptım ama yok emzirme ve mama aliyor
Esrmrtsbr HerseyimizAren benimkide normalde 5 ya da 6 günde bir yapıyor bugün 5.gunu hala yapmadı doktora da götürdüm tahlil falanda yaptılar sıkıntı görünmüyor dendi bende sadece emziriyorum ve 3 aylık bebeğim
gokyuzums HerseyimizAren Çok normal bebeğim 8. Gün deyince kaka yapmisti doktorlar 1 hafta için normal diyor fakat tanıdığım 15 gün yapmamış sağlık açısından birşey olmamış bebekten bebeğe değişir bence
gokyuzums HerseyimizAren ee yani bebekleri daraltır benim bebeğim isteme birde gazliydi o süreç de çok zor geçti ama yaptı merak etmeyin yapar