Kızlar bebeğimin 3 aylık olmasına 5 gün var
meme emerken 2 dakika emdikten sonra başını geriye ittirip ağlamaya başlıyor boğulur gibi oluyor gazı vardı maflor kullanıyoruz ama işe mi yaramıyor bilmiyorum sonra gazını çıkartıyorum tekrar teklif ediyorum o zman da almıyor uykuya dalar gibiyken emiyor e ama böyle olunca doymuyor gibime geliyor hep ön süt alıyor çünkü 1 saat sonra yeniden meme istiyor uyku zaten kaliteli değil birde kakasını günde bi defa ıkınarak yapıyor beyaz şeyler var sizce bebeğimin gazı yüzünden mi böyle alerji belirtisi mi yoksa sütüm mü tazyikli😞bu arada elimle sıkınca sütüm fışkırmıyor göğüslerim yumuşak ileride meme reddi olmasından korkuyorum
tecrübesizim ilk anneliğim🥺