Kızlar günaydın lütfen yardımcı olun 🥺 ikizlerim 10 aylık 3 gündüz uykusundan 2 gündüz uykusuna geçtik gündüz uyku süreleri uzadı çok şükür ama bu defa da sabah 5 dedimi kalkıyorlar uykusuzluktan bitap düştüm iyice.2 gündüz uykusuna dustugumuzden beri 18.30-19.00 gibi yatıyoruz.Bazi zamanlar 20.00de gördük her halükarda 5te kalktılar ne yapmam gerekiyor?bilen yardımcı olsun lütfen 🙏