Melisaustundag Kızlar bebeğim 2 gün önce 8 aylık oldu ama halen dişe dair hiç bir şey yok salyamız aylardır akıyor el ağızda sürekli ama diş yok sizce normal mi kendinden küçük arkadaşları ilk dişlerini çıkardı bile😏😏😏
Neslihanbew Melisaustundag arkadaşımın oğlu yaşında çıkarttı canım doktor hep normal dedi şuan 4 yalında bir problem yok bütün dişleri var
Ucansupurge Melisaustundag kizim8 aylık daha yeni çıkıyor.kontrlde doktorumuz endişe etmememi 13aya kadar cikmayabilecegini söylemişti 🤗
deriiiin Melisaustundag kızım 9 buçuk aylıkken çıkarttı ilk dişini sıkıntı yapmayın er yada geç çıkıyor😊
Irmakprensesinannesi Melisaustundag benim kızım 9 ay 5gunluk salya full iştahsızlık vr ama hala çıkmadı dişler normal
1Melodi Benim kiz 13 aylıkken 3 tane birden çıkardı dr tahlil falan yapmıştı d vitamini ve tiroit ine bakmisti hersyi normal genetik Bi durum dedi ve gerçekten ablamın çocuklarına 1 yaşından sonra çıkardı hep
Miniklerim123 Melisaustundag benim cocuklarımda hep 1 yaşında çıkarır normal canım 7-25 günlük kızım hala yok
Sermec27 Melisaustundag oğlum 10 buçuk aylık 9 10 ay arası 1 ayda 4 tane birden çıkardı normal yani 🥰