Yapın diye söylemiyorum kesinlikle benimde bebeğimin gözü aynı durumdaydı. Ben de çok masaj yaptım çok Damla kullandım geçmedi bir buçuk ay boyunca bayağı sarı sular akmaya başladı. Eşimin teyzesi zorla limon sıkacağım dedi. Ama inanamadım sadece bir günde geçti.halbuki hiç koca karı laflarına inanan biri değilim . Sadece yazdım yani yapın diye söylemiyorum.