herkese günaydin 4 ay atagi ile nasil bas edilir. dün gece oglum bir basladi aglamaya 3 saat boyunca duraksiz agladi hic birsey fayda etmedi en sonunda uyutdum tabi ondan önce calpol icirdiydim ve gece boyunca bir saat demeden geri uyandi gece iki kere kakasini yapdi kabiz degil bugün yine doktora götürcez ama benim aklima acaba 4 ay atagimi diye düsünüp duruyorum oglumu bu sekilde agliyarak görmek cidden kötü birsey gazini cikariyoruz rutin gaz damlasida kullaniyoruz ama aglarken bacaklarini cok cekistiriyo cidden ne düsüncegimi sapitdim geve atesini ölcdüm ateside yokdu okadar aglamasina ragmen ve biz tek emiyoruz zaman zaman emmeyi bile redetdi bana birseyler söyliyebilirmisin aynisini bu ayda veya farkli bir ayda yasiyan varmi