Cly01 4 ay 13 günlük bebeğim normalde gece uyurdu son zamanlarda mesela 4te kıpırdanmaya başlıyor 6ya kadar uyanmiyor ağlamıyor da 🙄 ben bekliyorum uyansın da besleyim diye acaba kıpırdanmaya başlayınca mama icirsem uykuluyken kipirdamasi kesilir mi 🤷🏻♀️
aselismom Cly01 merhaba 4.ay atağıııı😅 aynı durum bizde de sonra uyanıyor ve asla uyumuyor 4 ay 18 günlük
eylulada28 Cly01 o acıktığının sinyali bence öyle yapınca ben emziriyorum uyanası varsa yinede uyanıyor ama açlıktan kıpırdanıyorsa tekrar uyuyor
Cly01 aselismom ama kısa oluyor tabi geri uyuması 2 saat falan beyaz gürültüyle uzatmaya çalışıyorum 😨 sizde durumlar nasıl
aselismom Cly01 beyaz gürültü bizde hiç işe yaramıyor sürekli kucak istiyor ilgi istiyor 4.aya girdiğimizden beri böyle emme ve uyuma reddi çok yaşıyoruz doktorumuz normal atak haftası dedi 2 hafta dişini sıkacaksın artık dedi bakalım çok yoruldum ama 😬🥲🥲
Cly01 aselismom şuan öyle yapıyorum ama 4 gibi kıpırdanmaya başlayınca mama mi versem acaba demistm yarın bi öyle deneyeceğim,🤭