Arkadaşlar merhaba bebeğim daha 4 günlük ve sütüm tam gelmediğinden mama verdik. Bugüne kadar ara ara emzirdim 10 dakika falan tutuyor ama sütüm artık tamamen geldiği için ben mamayı ve biberonu bırakmak istiyorum fakat daha uzun süre memede tutunca çıldırıyor biberondaki kadar çabuk doyamadığı için inanılmaz ağlıyor kıpkırmızı oluyor. Ne yapacağım ?