Filelibesik Edaaksoy41 beklemeden dr gitmenizde fayda var benimkide öyleydi birden atesi yükseldi ateş düştü öksürük bogaz ağrısı eklendi daha da tam atamadi hastaligi 4 ay 9 günlük
Havva2010 Vallahi hiç beklemeyin doktora götürün benim bebeğimde 4 gündür hasta öksürük geniz akıntısı hırıltısı var hava veriyoruz evde