Babe sahibi senelerdir müşterimizdi bizim 🙊 biz ücretsiz yaptık tatilimizi hatta aramız çok iyiydi ücret ödeyemedik zorladık almadı. büyük oğlum o zaman 3 aylıktı 😂 sonraki gidişimizde 1,5 yaşındaydı iki kez gittik aynen otelden çıkamıyosun her imkan war zaten antalyada gezdik gezilecek biyerde yokki 🥴