Esak deneyeceğim seviyor suyu bende oyalarım şarkı açarım öyle gireriz olmadı çünkü sürekli birilerinden beklemekten sıkıldım üç gün oldu çocuk banyo edecek eşime.surekli söylüyorum değerli vaktinden ayırıp yardımcı olmuyor annem de kırk dereden su getiriyor cagirsam kaynana da görümcem geldi bı çocuğu yikayamiyor der kızı normal de o seviyor yıkamayi ama çağırmak istemiyorum yani