Ya okurken bile zor okudum dayanamadım rabbim evladını bağışlasın inşallah bizim evlatlarımızı da bize bağışlasın, şükürler olsun her halimize ya 🙏 Yok yere takıyoruz bazi şeyleri gerçekten en basitin den ben dün gece yine gazlandı diye çok kızmıştım kendi kendime bitmeyecek mi gazı diye şuan utanıyorum gerçekten çok tuhaf hissediyorum