Oğlum bir buçuk yaşında önce kolunun bir kısmı sonra bacak dirseği derken sırt göbek ara ara her yerinde döküntüler oldu doktora götürdüm başta cok küçük kortizonlu ilaç kullanamaz dedi ama böyle ne olacak sedef heralde sedefe benziyor dedi doktor ama krem vs vermedi hepten yayıldı vücuduna gece uyandı kolunu yüzüme sürtüp duruyor ilk kez kaşındi sanırım kaşıyarak uyuttum bende bu durumda olan var mı herhangi bi krem ilaç kullanan doktora gidicem sorarım bu kremi kullanan varmış bizede oluyorsa verin diye eşimde de bende de böyle bir şey yok o yüzden ne olacak hep böyle mi kalacak bu durumu yaşayan düzelen vs yardım eder misiniz 😓