Ruya011 Merhaba Bn kullanıyorum çok memnunum lite Way top 3 kullanıyorum hafif araba tentesi uzun kış örtüsü ve yagmurlugu da var doğumdan itibaren de kullanılıyor tek eksi yani bana göre çift yönlü olmamamasi, araba 8 kilo civarı , katlaninca da hafif oluyor