“SABİTLE” Sizinde bebeğinizde 3. Aydan sonra ataklar oldu mu ve bu dönemde neler yaptnz? Benim bebeğim geceleri uyurdu şimdi huzursuzlanmaya başladı uykularında.
gündüzleri de eğlenceli olurdu ama şimdi fazlasıyla ağlıyor. Siz neler yaşadınız ve nasıl baş ettiniz?