Gnert_ayfn22 Son 1 haftadır oğlum gitti başka Bi bebek geldi sanki. Çok huysuz olmaya başladı uykudan çığlık atarak uyanıyor. Çok ağlıyor. 7 aylık diş çıkarma döneminde ondan kaynaklı mı bilmiyorum. Ayağımda sallayınca ve kucağıma alınca da hemen susuyor 🤷♀️
Mimoza-kizim Gnert_ayfn22 diş çıkarma doneminde olabilir canim benm kizimda geceleri uykuya gecerken cok huysuz oluyo kucagima alinca boynuma sokulup uyuyor biberonu veriyorum agzina dislerini kasiyarak uyuyo daha 6 bucuk ayligiz bizde
Nilunas Gnert_ayfn22 dişten canım bizimde öyle bir dönem oldu 2 dişi patladı ama uzun sürdü yani gerçekten 🥴
Mlkzrl Gnert_ayfn22 diş dönemi bi tedirginlik oluyor ama bi kaç gün en fazla 1 hafta sürüp eskiye sönüyorlar. Ten teması olunca kendini güvende hissetmek istiyordur. Çok normal korkmanıza gerek yok
Gnert_ayfn22 Mimoza-kizim uykuya geçince sıkımtı yok ama çok çabuk uyanır oldu huysuz oldu uyumaz oldu sürekli ağlıyor. Sakin oğlum gitti yerine hırçın bir bebek geldi alışamadım
Gnert_ayfn22 Nilunas ay bizim de şişmeye başladı çıkacağı yerde de belli oluyor ama hala patlamadı. Ödüm koptu Bi anda çığlık atıp uyanınca elim ayağım titredi vallahi ya
Nilunas Gnert_ayfn22 ateşini kontrol etmeye başlamalıısnız avuç içleri yanar bazen ben yarım ölçek calpol veriyorum öyle olunca hemen etki ediyor 🥰
Mlkzrl Gnert_ayfn22 dişinizin ağrıdığını düşünün ve onun acı eşiği daha düşük şuanda. En ufak acıda büyük tepki verebilir. Acı çekmeyi bile yeni öğreniyorlar. Onlar hayatı öğreniyor biz de sarılıp destek olalım 🤗🤗 bilmeyince insan her şeyden korkuyor. Size böyle diyorum ama ben de zamanında korktum 😅
Mimoza-kizim Gnert_ayfn22 benim kizim uyku arkadasina sarilip yatiyor uykusundan uyanmiyor uyku arkadasi deneyebilirsin ben uyku arkadasini 1 saat kadar boynumda tutmustum kokum gecsin diye o zamandan beri ona sarilip uyuyor sıkıntısi uykuya gecmekte sadece bizimkinin
Gnert_ayfn22 Mimoza-kizim maalesef benim bebeğim biraz gelişimi geride hala kollarını kullanmayı bilmiyor uyku arkadaşı anlar mı bilemedim ama deniyecem
Balim61 Gnert_ayfn22 dış olabilir damaklarina bakin.Ama o sorun bizdede var 16 aylik oğlum son bi kacgundur surkli mizmiz yani ortada hicbisey yokken ağlıyor kucagima liyrm susuyo yere birakiyrm basliyo goz yasi yok ama agliyo gbi surkli mizmiz öyle degildi normlde kendi kendine oyanrdi dolanirdi kendi kendine bisyler der gulerdi ama bi kacgundur o cocugm gitti yerine mizmiz huysuz bi cocuk geldi.Bugun sitenin önüne parka götürdüm salladm iki mizmizlndi cimenlede oturttum durmadi eve geldik napm
Balim61 Gnert_ayfn22 Benmde ilk.Siz Bebeginzin damaklsrini komtrol edin sismisse distir mubtemeln bu aylrda çıkar zaten hic disi cikmadiysa ilk disler birz zor oluyo.Eline soğuk biseylr verin salatalk vs verebilrdnz dolsptn slip soguk rahatlatir dis etlerini.jel falan surebilirsnz yda cok zorlaniyosa birz calpol verin agrisini hafifletsn onada yazik dia agrisi cok kötü heleki bi bebek icn aci esigi yok denilck kadr az onlrin
Mimoza-kizim Gnert_ayfn22 kendiniz sarilmasini saglayabilirsiniz kendini guvende hissetmesi icin bence deneyin eger olursa sizin icinde iyi olur
edanrr diş çıkarma dönemi için özel kehribar kolye önerisi duydum ve oldukça iyi geldiğini belirtiyorlar.. biz daha o döneme girmedik ama deneyin isterseniz hatta iyi gelirse görüş bildirirsiniz