birmelekannesiiio Kızlar bebeğime uyku düzeni koydum bu akşam itibariyle 😂 9da uyuttum gece uykusuna gitti sabah erken kalkcak haliyle, gündüz uykusu 1 defa yeterli olurmu ? Siz nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi ?
Bebegimm1 birmelekannesiiio 11 aylikken tek uykuya gecmistim yani bebegime ayak uydurdum.aksam 9 da uyur sabah da 9 gibi uyanir oglende 2 3 saat uyur bu kadar suan 16 aylk hala ayni duzeni
birmelekannesiiio Bebegimm1 bende bu şekilde devam etmek istiyorum sizin dediğiniz gibi. Geç yatınca sabah 11 12de uyanıyor bu sefer benim bütün günüm iş yapmakla geciyor erken kalkınca bende kalkar öğlene kadar işlerimi bitiririm en azından hemde onun bi düzeni olmuş olur..
Bebegimm1 birmelekannesiiio benm bebegimde oyleydi. 11 aylikken erken yatip vaktinde kalkmaya basladi onceden mesela kahvaltiyi oglene yakin yapardi.zor olurdu akşam da geç yatardi kendime bile vakit ayiramazdim.ama simdi duzeni baya iyi gidiyor alisti hatta oglenleri o uyuyunca bende yanina yatiyrm ohh mis ikimizde dinç uyaniyrz akşama kadar pertini cikartiyrm erkenden yatiyor 😁 geri kalan vakitte eşimle bana kaliyor 😁