Dönem dönem içime bir his geliyor bişey olacakmış hissi, sevdiklerimi kaybetme hissi özellikle anne olduktan sonra daha ağır yaşıyorum bunu. Ne tetikliyor bilmiyorum belkide okuduğum duyduğum kötü şeyler. Buraya yazmak istedim belki benim gibi biri vardır diye bi tık daha ilerlerse terapi almayı düşünüyorum. Nasıl baş ediyorsunuz? Allah herkesin evladına sağlık sıhat versin