ruzgrnanns_35 Kızlar oglum 45 günlükken kalça ultrasonu çekildi ve hala yerine oturmamış dediler doktoru ile görüştük 31 mayısa tekrar randevu aldık şuan 2 aylık oglum ve sadece kundak yapmamamızı söyledi inşallah tekrsr gittigimizde düzelmiş olur. Sizde böyle bir sorun yaşadınızmı düzeldimi sonrasında internerte biraz araştırma yaptım da moralim çok bozuldu tekrar düzelir mi kızlar😔
Kelebek1407 ruzgrnanns_35 aslında İnternete bakmamamız gerekiyor çünkü orda herşeyin en kötü ihtimalini anlatıyorlar ve bizler de korkuyoruz haliyle
Busraaa333 ruzgrnanns_35 aynısını yaşadık bizim de öyle dediler henüz tek bacağı gelişmemiş diye. 1 ay sonra gelin dediler ve çok şükür gelişti sonrasında bi sıkıntı olmadı genelde 40 günlükken falan gidince öyle çıkabiliyormuş o yüzden 2 aylıkken gitmek daha iyi bence
Nilunas ruzgrnanns_35 canım bizde gelişim geriliği çıktı bilmiyorum aynı şey mi çift bez taktık 1 ay düzeldi. İnternete bakma bence. Geçmiş olsun miniğe. İnşşalah çabuk düzelir 🥰
Pnrg ruzgrnanns_35 merhaba size hem ozel mesaj attim hem de konunun oldugu posta etiketleme yaptim, kendi surecimizden bahsettim, bir bakin goremezseniz sorunuz olursa yine sorabilirsiniz her zaman destek olmaya calisirim, gecmis olsun🌸
Kelebek1407 ruzgrnanns_35 ben sonradan düzeliyor diye duymuştum. İnşallah bilgisi olan birisi yazar. Bende evladının kafa çapının büyümediği ile alakalı bakıyorum İnternete çok kötü şeyler yazıyorlar çok korkuyorum o yüzden bakmama kararı aldım. Sizde olmazsa başka doktorlara gösterirsiniz İnşallah birşeyi yoktur yavrunuzun rabbim evlatlarımızı bizlere bizleri de evlatlarımıza bağışlasın inşallah🤲🌸
ruzgrnanns_35 Nilunas teşekkür ederim ☺️ doktora sordum ne yapmam gerek ne yapmamam gerek diye sadece kundak yapma dedi inşallah düzelir
Akaan ruzgrnanns_35 biz 4 ay palvik bandaj kullandık oğlum şuan 8 aylik Allaha şükür duzekdi kontrollerinixu ihmal etmeyin geçmiş olsun
semaahmet ruzgrnanns_35 bizimde öyleydi cnm çift bez taktik tak 1 ay hiç bişey kalmadi evet kundak yasak ben yapmadim hiç ama çift bez tak hiç bişey kalmiyo
Gamze0707 ruzgrnanns_35 zaten bu ultrasonu onun için çekiyorlar tedavi uygulansın erkenden önlem alınsın diye içini ferah tut ama.bi kundak yapma deyip eve göndermesi entrresan başka doktora daha gidin derim ben bizede doktor 40 günlüktü cektigimizde bi sorun olursa erkenden önlem alınsın diye bak müthiş bisey erkenden tespit edilmesi
ruzgrnanns_35 Gamze0707 tekrar gittigimde inşallah düzelmiş olur yoksa dediginiz gibi başka doktora gidicem
Pnarr94 ruzgrnanns_35 genelde bacak arasının açık tutulması gerek kundak yapın neden dedi acaba 🤔 bizde pavlik bandajı kullandık geçti isterseniz başka doktora da gidin geç kalmadan