Kızım 3 ay hıc boy atmamıstı ustelık tam boy atması gereken aylarda. Bırden boyu uzar cocukların genelde, anne baba olarak boylarınız da guzel ustelık , genetık etkısı olur cok nadır denk geldım anne babaya gore kısa olana.ama ıcınıze sınmıyorsa bir dr a danısın yıne de🤗 saglıkla buyusun🌺🙏🏻