Familyboy Hasrette kalkmazsa sagarsin canım en kötü acikmiyor ki kalkmıyor gece demekki ne güzel birşey aslında gece çok kalksa çok zorlanirsin şahsen biz öyleyiz
Familyboy Busraaa333 büyüdükçe azalıyor diyorlar ama bakalım alışkanlıktan çok kalkıyorlar açlıktan değil aslında her kalktıklarında mama vermeyeceksin su ver onun yerine öyle öyle azalır belki bizde fayda etmedi pek sende olur belki
Busraaa333 Familyboy hmmm su mu diyorsun bi deneyeyim o zaman ama bizim ki yarım saatte bir emzik ayıp uyanıyor bazen 20 dk da bi 😞
Familyboy AyselAzra dönem dönem oluyor normal dediklerin zorlamadan hareket etmek lazım böyle dönemlerde
Familyboy Busraaa333 emzige bayağı alışmış onuda umutture bence ondanda çok kalkiyordur desteksiz uyumayı öğretmek lazım uyanmalari azaltmak için
Familyboy 111111inci kaşık mamaları doyurucu oluyor bide ondan da kalkmiyordur doktor normal dediyse daha niye evham yapıyorsun aciksa illa uyanır zaten ne güzel yat dinlen sende gece çok kalksan napacaktin gece kalkmayan bebek candır
Familyboy Busraaa333 zamanla canım bir versen bir vermeyeceksin ağlasa da aldırmayacaksin zor olur ama böyle böyle oluranca büyüdükçe inan daha da zorlanirsin
Familyboy 111111inci mama icmiyorsa zorlama boşver kaşık mamalarina devam et mama çokta faydalı bişey değil sonuçta
Familyboy Busraaa333 uyumayacaktir illa ama bir şekilde unutması için azaltman lazım öyle öyle alışacak çünkü büyüyünce çok kalkınca daha zoruna gidiyor insanın destekleri ne kadar erken biraktirirsak o kadar iyi biraz zorlanmaya katlanacaksın artık mecburen
Familyboy 111111inci daha iyi böyle olduğu boşver böyle devam et herşeyden ver agzina herşeyin tadını alsın
Havva2010 Hasrette hayır canım azalmaz ♥️♥️♥️🥰 benım bebeğimde tek anne sütüyle besleniyor bazen gece hiç uyanmıyor
ebozbey 111111inci ben gece 12 de uyutuyorum yediriyorum sabah 8 de uyaniyorrr normaaall gündüz aç kalması iyi değil ama gece sorun değil derler