Nyles2019 benim oğlum.3 yas 4 aylik.11 30 gibi kalkar 12ye doğru anca acıkıyor 12 gibi kahvaltı eder. (Yumurta,patates kızartması,Hamur işi yaparım bazen,krep,menemen, peynir,) 4 de çorba yada yoğurtlu erişte yer. Akşam 7 bucuk.gibi biz ne yersek onu yer. Aralarda meyve yer çikolata yer yatana kadar da atistirir ne varsa bazen yatmadan eline boş ekmek veriririm sever öyle kilo yapsın diye ne yese kâr diyorum.