Merhaba, 25 günlük bir bebeğim var. İngilterede yaşıyorum annem veya başka başka bir yardımcım yok. Acil sezeryan ile doğum yaptım. Çok şükür doğumdan hemen sonra sütüm geldi hiç aralık bırakmadan emzirdim. Ancak doğum yaptığım hafta mastit oldum. Hem pompa ile sağıyorum hem de emziriyorum o zamandan beri. Tek mememde mastit oldum. Ve şimdi yeniden tekrarladı aynı memede. Sağdıkça daha çok süt üretiyor. Sağmazsam sadece emzirsem de kızım hepsini bitiremiyor. Çünkü gerçekten mastit olan mememden çok fazla süt geliyor. Sağmayı bırakamıyorum. Sağdıkça süt çoğalıyor mastit oluyorum. Ne yapacağımk şaşırdım. Diğer memem 2-3 saatte bir doluyor ve bir emzirmede boşalıyor. Mastit olan memem ise sağsam bile tamamen boşalmıyor içi yumru dolu.
Doktor yeniden antibiyotik başlattı. Duşta ovuyorum çıkınca hemen sağıyor ya da emziriyorum. Sağarken ve emzirirken masaj yapıyorum. Ancak mememe dokunamıyorum bazen o kadar hassas ki. Sanki içinde yangın var.
Hamile kalmadan evvel prolaktin yüksekliğinden tedavi oldum. Doğum yapmadan mememden süt zaten geliyordu. Acaba bitmem bilmeyen mastit bunla ilgili olabilir mi diye düşünmeye başladım. Aynı durumu yaşayan var mı ?
fikirlerinizi ve tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim