Merhaba herkese 🙋🏻♀️ arkadaşlar 3 yaşında oğlum var. Bu zamana kadar bizimle yattı. Öncesinde ara ara odasında yatırdım. Hatta önce gündüz uykularını odasında yaptık. Ama sonradan odasında yatmak istemedi. Hele ki kardeşi doğduktan sonra hiç odasında yatmadı. Bebeğim şimdi dört aylık oldu. Arada deniyorum hatta bebeğin beşiğini de oraya koyalım beraber uyuyun diyorum ama kesinlikle kabul etmiyor. Keşke daha da küçükken alistirsaymisim 😣 Var mı bu durumda olup çözüm bulabilen ?