Mbebeh yani şöyle söyleyeyim iki tarafı da takip etmeye çalışıyorum ben almanya da doğum yaptım oğlum doğduğundan beri ne doğum yaptığım hastanede nede asilarina para ödemedim sadece ateş düşürücü fitil ücretli oda 1 buçuk euro civarı ve inanın bu duruma çok üzülüyorum bari bebekler ve çocuklar için yapılanlar ücretsiz olsun Türkiye çoğu aile çocuğuna bazen bez bile alamayacak durumdayken bu kadar yüksek fiyatlar olmamalı