Sefaserpil Benim oğlum çok yerdi tırnaklarını ben birsey denemedim açıkçası hep konuştum bak yeme çok kötü birsey karnında toplancak hepsi karniin ağrır vs vs ama bu sözlerim boştu tabi baya bir süre yedi okula başladı ikinci dönem bir ay gitti baktım artık yemiyor şuan 5.5 yaşında