Kucucukdunyam Yarenmerve 40 gun kanamam surmuştu.sonra duzeldi duşuk yaptoigm gunun her ay adet oluyordum.cok gecmis olsim
mavilimorcicek41 Yarenmerve normal rutinim devaö etti canım kürtaj sonrası tam 28.gün adetimi oldum düzenim devam etti
Yarenmerve Kucucukdunyam bende 8 nisanda kürtaj oldum bugün 33 gün oldu hala adet olmadım açıkçası korkmaya başladım ya birkaç kez de eşimle ilişkşye girdik dışarıya şey yaptı ama korkuyorum yinede 😏🙁
Kucucukdunyam Yarenmerve sabaha kadar olursuniz insallah.mayis 15ine kadarbence bekleyin olmasaniz test yaparsiniz
Yarenmerve Kucucukdunyam işanlah canım aslında afedersin ama böyle sümük gibi akıntım da var ama anlamadım yarın randevum var bekleyemem ki ben gidip bakıcam ne iş diye
Kucucukdunyam Yarenmerve ben 3ay korunmuştum.2.kurtajimda da 40 gun korunmuştum .sanki belorti hamilelik 🤯
Yarenmerve Kucucukdunyam kız doktorum hamile değilsin dedi ama yine de tam rahatlamış sayılmam ç😫rahmin ince gözüküyor dedi tahminime göre 15 gün sonra adet olursun dedi hadi işanlah allahım ya
Yarenmerve Kucucukdunyam aynen öyle yine korku var içimde ama stres yapıtta olacağım varsa da geciksin istemiyorum
Yarenmerve Kucucukdunyam Ya kafama takıldı rahim duvarı incelenince ne gibi sıkıntı oluyor ki ya i demin baktım da kalınlaşınca hamile kalıyorlar sanki ben mi yanlış anladım 😫😫
Kucucukdunyam Yarenmerve Allah koruusn rqhminjz yirtalabilir.bi yqkinimdqn duymustum komşusunun rqhmi yirtilmişticoxuk sqhibi olqmqmişti hatirliyorsam