Bebeğimin doğduğu ilk günler geldi aklıma, subhanallah 🙈 Canım ben senin kadar erken doğum yapmadım, senden 2-3 hafta sonra yaptım. Bebeğimde solunum problemi vardı doğduğunda inliyordu küvöze, küveze (ismi ney gerçekten bilmiyorum 😀) aldılar. 5 6 saat ayrı kaldık sonra çok şükür getirdiler. Sana tavsiyem bunu nimet olarak bilmen, çünkü okuduklarıma göre prematüre bir bebeğin küvezde olması anne için çok yıpratıcı. Hwm duygusal hem de fiziksel anlamda. Bebeğinle bol bol ten tene temas yap onun üzerini sadece bez olacak şekilde çıkar onu çıplak bir şekilde göğsüne yatır. Emzirmeden nasıl besleyebilirsin bilmiyorum ama kaşıkla filan denesen olmaz mı? Gerçi kaşık bile kocaman gelir şu an minicik ağzına 🙈