BuseGizem Kızlar bebeğim 1.5 aylık bugün ilk defa kakasını yapmadı anne sütü ile besleniyor.Akşamları bişey oluyor 7,8,9,10,11 arası aglıyor meme veriyorum memedede aglıyor gazdan diye dusunuyorum gaz ılacı veriyorum napıcagımı sasırdım artık
Eskayaes BuseGizem anne sütü alırken 3 belki daha fazla kaka yapmaması normal hep düzenli saatlerde ağlıyorsa kolik olabilir insallah tez zamanda biter gaz ilacı kullanın ben aguline diye binilac kullanmıştım Allah kolaylık versin
Edactnn BuseGizem BuseGizem canım yüksek ihtimal gaz dır verdiğin gaz damlası ne belki o iyi gelmiyordur başka marka dene vb 2 kere değiştirip doğurduğunu bulmuştum
Edactnn BuseGizem ben sap simpkex adını yanlış yazmış olabilirim günde 8 damlaydı bize çok işe yaramıştı