Tugcedmr Kızlar bebeğim 3.5 aylik üst dudak bağı varmış bugün bir tanıdığın öyle söyledi doktora göster bi büyük ihtimalle kucuknoperasyon ile keserler dedi aranızda bunu yaşayan yada bilen var mi
SeninAnnenBirMelektiYavrm Tugcedmr evet var. Ne derece olduğunu doktor söyler belki gerek yoktur kesilmesine
Tuba11 Tugcedmr dil bağı canım onun adı. Benim yeğenim de vardı. Çocuk doktoruna götürdüler. Sadece bir iki saniyelik bı operasyonla kestiler kanama vs bişey olmadı hafif ağrı olabilir inada şurup vermişti geçti hemencecik.
cekoslavakporseleni Tugcedmr benim bebeğimde var canım, üst dudak emerken dışa doğru açılıyor mu? Bir de memeni aktif emip boşaltabiliyor mu?