Diloosss bizde oldu yazik cok.kasinir doktora gittik mantar kremi yazdi genelde havasızlıktan oluyo gün icinde bezini çıkarıp hava almasini sağlayın ve bi müddet ıslak mendili bırakıp suyla yıkayın anca doktorun yazdığı krem geçirdi bizimkini cok gecmis olsun