Alp02
DeryaDerin
YamacAlim merhaba mesajınızı yeni gördüm oglumun çölyak cıkmamıstı behcet uzda. Cunku behcet uzdan hıc memnun kalmadık yanlıs yapılmış bazı testler. Bız profosre gittik orda ögrendık alerji lerımızı hep. Gluten hassasiyetimiz varmıs. 5aydır dıyetteyız son bir ay kaldı doktora gitmemize. Tekrar test olacak ve sanırım gectı artık cunku kilo alımı basladı ve artık kollarında kızarıklıklar azaldı ciddi derecede.
Gluten, çiğ domates, çiğ süt, tavuk, kakao ya cıktı alerjımız kızlar. Behcet uza bir daha Allah dusurmesin.. Hep bilmeyen insanlara denk geldik orda biz asistanlar anlayamadı hıc bısey yapamadılar. Doktorun istediklerine bakılmamıs Baska seylere bakmışlar hep