Daha önceden süt alerjimiz vardı geçti denildi süt ürünleri kullandık ilk başta birşey yoktu sadece yüzünde ve vücudunda aşırı küçük nokta şeklinde kabarcıklar var kırmızı yüzündede sivilce gibi acaba neden oluyor başkada bir belirti yok alerjimiz mi var yoksa başka birşey mi bu arada 7.5 aylığız