04Aren20 merhaba,tavayı ısıtın ve sıvıyağ dökün yüzeyi kaplayacak kadar 5dk kadar yansın tavanın altı, koku oluşacak merak etmeyin normaldir..tavanın altını kapatın ılıyınca peçeteyle içindeki yağı tavanın her yerine yedirin ve o şekilde yıkamadan kaldırın..her kullanımda yıkayıp yağlayıp kaldıracaksınız döküm tava ve tencerenin yapışmaması ve uzun ömürlü olması için bu gerekli..