Alka Olmaaaz mııı, meme reddi yaşadım, uykuya direniş yaşadım, üstüne besin alerjimiz çıktı, Allaaaah o sakin kızım gitti yerine başka biri geldi, sıkıntı şu ki biberon reddi bile yaşadım kısaca kızım her şeyi reddetti. 😁Ama sabrettim, duşta emzirdim, yatar pozisyonda emzirdim, uykuda emzirdim, şarkı söylerek emzirdim, bir gün baktım tuttu 🙏Hiç pes etmeyin, sakın pes etmeyin ve sakin kalmaya çalışın. Yanınızdan ayrılmak istemeyebilir, kucağınıza alın ve sarılın ona. Bol temas iyi geliyor, kucağa alışır laflarına bakmayın. Beş ay dört günden sesleniyorum, uykular düzene girdi, beslenme düzene girdi, eski neşeli kızım geri geldi çooook şükür, sizin de geçecek, hep geçici gözüyle bakın 🙏😍