Masal_2021 evet bizimki kökünden kendiliğinden düştü. Ama ayağına tahta düştüğü zaman işte annemin evindeydik o anda da babamın fizyoterapist bir arkadaşı vardı. Oğlum ağladı ağladı o baktı ilk. Oğlumda hemen yarabandi istedi yapıştırdik tam göremedik ama babamın arkadaşı baktım ben kırık çatlak birşey yok gibi tırnak düşer. Düşmese bile çektirmeyin kendisi uzayarak da atar demişti. Oğlum baktık 15.20 dk geçti hala ağlaması geçmeyince biz acile götürmüştük. Orda da zaten röntgen de kırık vs olamadığını gördük. Birde attığım fotoğraf kazadan 1 hafta sonraki fotoğraf. İyi haliydi. ilk 2.3 gün daha da kötüydü. Telefonum değiştiği için o ilk fotoğrafı bulamadım. Yanlış yönlendirme yapmak istemem ama çocuklar da canımız en doğrusu olsun isteriz. Ben sizin yerinizde olsam başka doktorlara da gösterirdim. Onlar da çekilsin derse cektirirdim.