Eyllebr dün gece ilk gecemiz ağladı ama kucağımda yine emzirir gibi pışpışladım çok zor geçmedi elhamdulillah.sabaha karşı memede uyumaya alışkın biraz huysuzlandı bana kızdı ama atlattık ilk geceyi çok şükür.benim oğlum 2 yaşında o yüzden gece acıkma falan olmuyor mama biberon yapmamam gerek kalmaz zaten biberon hiç almadı.benim sıkıntım bugun göğsüm çok şişti ve acıyor mastit olmaktan korkuyorum 🥺