9 aylık bebeğimin sol alt çenesinde şişlik oluştu doktora götürdük Dr muayene etti ultrasonla baktılar yakın yerleşimli birkaç adet kist görüldü antibiyotik verdi kullanıyorum ama hiç şişlik inmedi ve ne yapıcamızı bilmiyorum böyle bi durum yaşıyan var mı