Kızlar merhaba haziranda kısmetse ikizlerimğn 2 yaş doğum günlerini yapmak istiyorum. Fikir almak istedim sizlerden. Kız ve erkek çocuklarım. İlk doğum günlerinde limon konsepti yapmıştım. Kız ve erkeğe uygun sizce hangi konsept olmalı. Şimdiden teşekkürler